Τέχνο - Λογικές λύσεις..!

   

Η οικονομική κρίση, έχει συρρικνώσει δραστικά την κατανάλωση και ασκεί τεράστια πίεση στις τοπικές επιχειρήσεις, οι οποίες πρέπει να προσαρμοστούν στη νέα οικονομική πραγματικότητα για να αποφύγουν το “λουκέτο”.

 

Η λύση στην κρίση, σχεδόν για κάθε επιχείρηση!

 

Οι πελάτες είναι πλέον πολύ επιφυλακτικοί, ξοδεύουν λιγότερο, κάνουν ευρύτερη έρευνα αγοράς πριν προβούν σε κάποια οικονομική συναλλαγή, εξετάζουν πολύ προσεκτικά τη σχέση ποιότητας / τιμής και σέβονται το κάθε ευρώ που ξοδεύουν.
Η αγοραστική πίτα στην τοπική αγορά συνεχώς μικραίνει, ο ανταγωνισμός είναι “άγριος”, πολλές φορές αθέμιτος και οι τοπικές επιχειρήσεις ασφυκτιούν.

 

Εξωστρέφεια, το κλειδί της εισόδου σε νέες αγορές.

Την εποχή που αρκετές λέξεις έχουν χάσει το νόημά τους, όροι όπως Ανάπτυξη και Εξωστρέφεια χρησιμοποιούνται πολλές φορές είτε σαν τα Άγια Δισκοπότηρα για την επανεκκίνηση της Οικονομίας, είτε ως σαρκαστικά ανέκδοτα για το “κακό” που μας βρήκε…

Ας δούμε λοιπόν πρακτικά & ρεαλιστικά πώς μπορεί μια τοπική επιχείρηση να επιτύχει την πολυπόθητη Εξωστρέφεια & Ανάπτυξη.


Ηλεκτρονικό εμπόριο, πρόσβαση σε εκατομμύρια πελάτες από την Ελλάδα & όλο τον κόσμο!

Με περίπου 7 εκατομμύρια χρήστες, το Διαδίκτυο είναι η μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας, ενώ με πάνω από 2,2 εκατομμύρια υπάρχοντες πελάτες είναι η μεγαλύτερη αγορά της χώρας!

Σύμφωνα με την έρευνα που διεξήγαγε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου – ELTRUN, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών για το 2013, σε μια χρονιά πραγματικής οικονομικής ύφεσης πολύ μεγαλύτερης του 5%, το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα αυξήθηκε κατά 25% και έφτασε όγκο συναλλαγών 3,2 δις ευρώ!

Στην Ευρωπαϊκή αγορά τα μεγέθη είναι τεράστια μια και η διείσδυση του ηλεκτρονικού εμπορίου ξεπερνάει το 70%, με όγκο συναλλαγών που το 2013 ξεπέρασε τα 350 δις ευρώ!


Οι Έλληνες καταναλωτές χαρακτηρίζονται πλέον έμπειροι και εξοικειωμένοι με το ηλεκτρονικό εμπόριο, μια και από την ίδια έρευνα προκύπτει ότι ο μέσος διαδικτυακός  καταναλωτής:

  • Έχει πλέον εμπειρία 5,5 χρόνων στις ηλεκτρονικές αγορές
  •  Ξοδεύει περίπου 1500€ ετησίως μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου
  •  Δηλώνει πως θα αυξήσει κατά 40% τις διαδικτυακές του συναλλαγές
  • Ψωνίζει κατά 65% από Ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα.

 

Οι κατηγορίες αγαθών & υπηρεσιών με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη διαδικτυακών πωλήσεων κατά το 2013 είναι:

 

  • Ταξιδιωτικές υπηρεσίες (Ενοικίαση αυτοκινήτου, Κρατήσεις θέσεων, Εισιτήρια), Διαμονή σε καταλύματα (booking για ξενοδοχεία, βίλες,κτλ)
  • Είδη ένδυσης & Υπόδησης, Κοσμήματα, Ρολόγια, Μπιζού, Βρεφικά & παιδικά είδη, παιχνίδια.
  • Παραγγελία έτοιμου φαγητού (delivery)
  • Εμπόριο ηλεκτρικών & ηλεκτρονικών συσκευών, Οικιακών ειδών & ειδών διακόσμησης (Έπιπλα, συσκευές, βιβλία)
  • Προϊόντα & υπηρεσίες προσωπικής φροντίδας, Φάρμακα & Συμπληρώματα διατροφής
  • Ασφάλειες ζωής, Νομικές υπηρεσίες, Μεσιτικές υπηρεσίες (Αγορές, ενοικιάσεις, πωλήσεις ακινήτων)
  • Είδη Λιανεμπορίου (Super & Mini Market)

 

Πετυχαίνουν όλα τα ηλεκτρονικά καταστήματα;

 

Φυσικά η απάντηση είναι όχι!

Το ηλεκτρονικό εμπόριο δεν παύει να είναι Εμπόριο…


Αφοσίωση, προσοχή στη λεπτομέρεια, ποιότητα, αξιοπιστία, ταχύτητα, διαθεσιμότητα προϊόντων, καλές τιμές, καλή εξυπηρέτηση και καλή εμπειρία του πελάτη είναι μερικοί από τους βασικότερους παράγοντες που καθορίζουν την επιτυχία ή την αποτυχία.

 

Η πολυετής εμπειρία μας στο χώρο – πάντως – δείχνει πως οι σωστοί επαγγελματίες, που επενδύουν χρόνο & χρήμα, επιτυγχάνουν στο ηλεκτρονικό εμπόριο σε ποσοστό σχεδόν 100%! Απλά οι σωστές αποφάσεις & επιλογές θα καθορίσουν το μέγεθος της επιτυχίας.

 

Με ενδιαφέρει να δημιουργήσω ηλεκτρονικό κατάστημα… Τι πρέπει να κάνω;

 

Ξεκινήστε μελετημένα & κάντε το σωστά!

Το ηλεκτρονικό εμπόριο απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις και έχει ξεφύγει εντελώς από το στάδιο: “Γεια σας, θέλω να φτιάξω μια σελίδα!” ή «Ένας φίλος μου, μου φτιάχνει ένα site…”.

Το σοφότερο είναι να συμβουλευτείτε μια αξιόπιστη εταιρεία πληροφορικής που θα σας υποστηρίξει σε όλα τα στάδια ανάπτυξης του νέου σας ηλεκτρονικού καταστήματος:

 

  • Ανάλυση Marketing & Μελέτη της Αγοράς (Καθορισμός στόχων, μελέτη ανταγωνισμού, προσδιορισμός πλεονεκτημάτων & αδυναμιών, κ.α)
  • Γραφικό σχεδιασμό (webdesign) με βάση τη στρατηγική  Marketing που έχει επιλεγεί, την ευχρηστία και τα σύγχρονα σχεδιαστικά πρότυπα.
  • Προγραμματισμός, Ανάπτυξη (webdevelopment) και Παραμετροποίηση του συστήματος διαχείρισης του ηλεκτρονικού καταστήματος, με βάση τις ιδιαίτερες ανάγκες σας.
  • Εισαγωγή και παραμετροποίηση προϊόντων – υπηρεσιών.
  • Παραμετροποίηση διαδικασιών ηλεκτρονικού καταστήματος (Τρόποι πληρωμής, Τρόποι Αποστολής, Υπολογισμός μεταφορικών, Εκπτωτικά κουπόνια, κ.α)
  • Διασύνδεση με τρίτα συστήματα (Εμπορολογιστικά προγράμματα, Marketplaces & Ιστοχώρους σύγκρισης τιμών, εταιρίες Courier, συστήματα αποστολής SMS, διασύνδεση με εφαρμογές για έξυπνα τηλέφωνα & ταμπλέτες, κ.α)
  • Βελτιστοποίηση για τις Μηχανές Αναζήτησης
  • Ηλεκτρονική διαφήμιση & προώθηση.

 

Έχοντας κατασκευάσει δεκάδες επιτυχημένα ηλεκτρονικά καταστήματα και εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου για έξυπνες φορητές συσκευές, η εταιρία μας έχει βοηθήσει πολλές τοπικές επιχειρήσεις  να αναπτύξουν την εξωστρέφεια και τις πωλήσεις τους.

 

Υπάρχουν δεκάδες παραδείγματα τοπικών επιχειρήσεων (με ή χωρίς φυσικά καταστήματα) που δραστηριοποιούνται με τεράστια επιτυχία στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

 

Θα χαρούμε πολύ να μας δώσετε την ευκαιρία να βοηθήσουμε, ώστε να είστε το επόμενο επιτυχημένο παράδειγμα, στα δείγματα δουλειάς μας!

 

 

Αντώνης Βουλγαρέλης – HOTSoft.gr
Διπλωματούχος Μηχανικός Πληροφορικής & Επικοινωνιών

MSc Διοίκηση & Στρατηγική Επιχειρήσεων

www.hotsoft.gr | info@hotsoft.gr

Τηλ.: 28310 58778